Kennel Wästborders blogg

Uppfödning av borderterrier i hemmiljö.

En vecka sedan ❤️🧳

Kategori: wastborders.blogg.se

Det har hänt så mycket senaste veckan och om vi spolar tillbaka så startade den med att Vida flyttade till Louise och Oliver i Solna. 
Jag har inte ens kunnat skriva något förrän nu då allt lugnat ner sig och jag kan och har tid att andas igen. 
Att inse och förstå från ena dagen till den andra att  det plötsligt blir ett bettfel på den hund man bondat med och gått all in på fanns inte i mina tankar alls. 
Saknaden har varit stor efter Vida och efter allt som hänt på sista tiden så tog detta riktigt styggt. 
Att bege sig ut på promenader utan denna lilla 🌟 är så trist. Vi hade ju börjat så bra tillsammans. Att inte få gå färdigt kursen på brukshundklubben med den mest träningsvilliga lilla hunden känns......
Nu har jag sansat mig och inser att livet tuffar vidare med min fina Ebba ❤️ och lille Rune 💙. 
Önskar er lycka till i Solna!
(null)


Kommentera inlägget här: