Kennel WĂ€stborders blogg

Uppfödning av borderterrier i hemmiljö.

Dryga tre veckor kvar đŸ„°

Kategori: wastborders.blogg.se

Min lilla grythund börjar boa in sig nu. 😂 40 dagar har det gĂ„tt. Inte sĂ„ lĂ€nge kvar att vĂ€nta pĂ„ Ebba och Hannes midsommarvalpar ❀
Nu blir det mest spĂ€nnande och intressanta om hur intresselistan ser ut i dagslĂ€get. Endast en person av alla och dĂ„ menar jag mĂ„nga som har hört av sig har meddelat att dom fĂ„tt hund pĂ„ annat stĂ€lle. MĂ„nga har inte Ă„terkopplat pĂ„ mina svar alls sĂ„ dĂ„ anser jag att intresset inte varit pĂ„ topp att ha hund ifrĂ„n mig. Jag vet att mĂ„nga klagar pĂ„ att vi uppfödare inte svarar alls men jag har försökt sĂ„ gott jag kunnat. 
HĂ€r pĂ„ bloggen hoppas jag att nĂ„gra lĂ€ser och följer utvecklingen. Knappt nĂ„gon alls varken gillar eller skriver nĂ„got sĂ„ jag vet inte om det bara Ă€r för min egen dokumentering och intresse som detta sker. 


(null)

(null)

(null)



KOMMENTARER:

  • Anonym sĂ€ger:
    2021-06-10 | 19:45:27

    LĂ€ser allt och följer gĂ€rna alla valpar hĂ€r pĂ„ bloggen.😊 /Sandra

  • Anonym sĂ€ger:
    2021-06-10 | 19:45:41

    LĂ€ser allt och följer gĂ€rna alla valpar hĂ€r pĂ„ bloggen.😊 /Sandra

Kommentera inlÀgget hÀr: