Kennel Wästborders blogg

Uppfödning av borderterrier i hemmiljö.

Påskhelg 2013

Kategori: wastborders.blogg.se

Dags att ta upp skrivandet igen. Det har varit mycket på jobbet sista tiden, denna veckan har det blivit två kvällar men skönt då jag lägger om arbetstiden och fokuserar på privat tid. Inte alltid att jag gör det, men jag skall bli bättre på det. Skillnad var det förr, då kunde jag det.
Påskhelg och jag har varit förkyld hela veckan. Fy attans vilket skit. Är på bättringsväg nu men man blir bra sänkt även om det inte är feber osv.
Igår var vi hemma hos svärföräldrarna på stor släktträff. Så roligt då alla samlas. Vi blir en stor samling på Anders sida med hans syskon, deras barn och nu när barnen börjar bli så stora att deras pojkvänner också är med. (ja så är det faktiskt, pojkarna har inte riktigt hunnit dit)
 
På hundsidan tränas det en del med mina blå, Bertha betraktar jag numera som Annelies hund även om hon glömmer av det ibland. Är man kär så är man, men i dom stunder hon kommer ihåg och är på hemmaplan så är Bertha  med henne på jobbet i Arken Zoo med alla andra hundar.
Greta och jag försöker få in momenten i den förberande lydnadskuren. Jag får jobba hårt!
 
 
 
Cecilia & Johan
 
Annelie & Viktor
 
Kommentera inlägget här: