Kennel Wästborders blogg

Uppfödning av borderterrier i hemmiljö.

Propolis har flyttat 30/11

Kategori: wastborders.blogg.se

Idag har det varit märkligt lugnt omkring mig. Jag skulle egentligen varit på Forever på utbildning i kväll men det blev inte så utan det blev istället att Cecilia hämtade Propolis. Han är en riktig liten krabat så kanske skall han heta Snuten. Riktigt sött. Vi startar så här så får vi väl se hur han utvecklas och hur han går ihop med Tiara. Nu har min Bright kommit lös här hemma och busar med Malta. Plötsligt är det dags att ta tag i kisseri osv...
Tack alla härliga valpköpare, nu känns det bra och jag känner mig så lugn att ha fått lämna mina små fina valpisar till er. Lycka till allihop och hör av er så jag får följa er på resans gång.

Här är min dotter Cecilia med Snuten Propolis.
Cecilia med Propolis

KOMMENTARER:

  • cecilia säger:
    2009-11-30 | 21:21:19
    Bloggadress: http://vartwilightkarlek.blogg.se/

    Nu ligger snuten ProPOLIS :) och sover i sin nya bädd nu, en kiss i köket har han redan hunnit att göra :) Och snart är det mat-dags!

Kommentera inlägget här: