Kennel Wästborders blogg

Uppfödning av borderterrier i hemmiljö.

En vecka till går mot sitt slut....30/1

Kategori: wastborders.blogg.se

Fredag igen!
Oj, oj  vilken vecka med service på bilen ena dagen, laga rutan på den en annan samt vaccination på hund en tredje eftermiddag. Ja inte blir det mycket ledig tid över. Nu har Anders stuckit iväg på mässa i Jönköping några dagar med jobbet.
Annelie har tagit tåget hastigt och lustigt för att träna judo i Frövi på ett läger i helgen. Johan kom precis hem från skolan med lapp från fröken att han smällt smällare på rasten. Visst har jag att göra det har jag insett för länge sedan.
Positivt är att jag har en ledig dag idag (jobbar kvällen på ett arrangemang). Ulrika och Sot kom hit på morgonen så det blev en härlig promenad genom skogarna till brukshundklubben där vi fikade och tränade lite agility. Jag hade Malta och Bertha med mig. Det blev en mycket lyckad promenad med glada hundar som sprang sig trötta.
Skall försöka få en lugn mysig middagsstund med Johan innan jag går till jobbet.

Malta och Sot undersöker den platta tunneln

Malta på A-hindret

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: